Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego rozpoczęła wysyłanie deklaracji podatkowych PIT za 2022 r.

Deklaracje podatkowe PIT otrzymają wszystkie osoby, które w 2022 roku chociaż raz pobrały jakiekolwiek rolnicze świadczenie emerytalno-rentowe (np. emeryturę rolniczą, rentę rolniczą z tytułu niezdolności do pracy, rentę rodzinną), rodzicielskie świadczenie uzupełniające lub świadczenie niezrealizowane po osobie zmarłej.

KRUS - konkurs plastyczny 2023

RUSZA NABÓR WNIOSKÓW NA AZBEST!!!!!

Uprzejmie informujemy, iż Gmina Chodecz rozpoczyna nabór wniosków na dofinansowanie prac polegających na demontażu, zbieraniu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest.
Program realizowany będzie ze środków budżetu Miasta i Gminy Chodecz oraz z dotacji pochodzącej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.

Nabór wniosków potrwa do 28 lutego 2023 r.

Wnioski należy składać w:

- wersji papierowej w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy Chodecz (wypełniony wniosek należy wrzucić do urny znajdującej się w wejściu do Urzędu),
- wersji elektronicznej (skan wniosku z podpisem odręcznym lub wniosek z podpisem kwalifikowanym) należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Wnioski o usunięcie odpadów zawierających azbest może złożyć każdy właściciel lub posiadacz obiektu budowlanego zlokalizowanego na terenie Miasta i Gminy Chodecz, w którym zastosowano wyroby zawierające azbest.
Warunkiem umożliwiającym odbiór azbestu z danej nieruchomości jest ujęcie jej w  gminnym programie usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest oraz w Bazie azbestowej.

Więcej informacji na ten temat pod numerem telefonu: 054 2848 070 wew. 32.

Wniosek azbest 2023

31 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY - CHODECZ 2023

wosp31