Drodzy Mieszkańcy Miasta i Gminy Chodecz!

Wychodząc na przeciw Państwa propozycjom i oczekiwaniom, chcielibyśmy wdrożyć w naszym Urzędzie system powiadamiania smsem o ważnych sprawach Gminy. Sprawy te będą dotyczyły różnych terminów, wydarzeń czy też obowiązków.

Dzięki takiemu rozwiązaniu łatwiej nam będzie dotrzeć do osób, które mają utrudniony dostęp do internetu, a tym samym informacji publikowanych przez nas na stronie Urzędu lub portalach społecznościowych.

Wszystkich zainteresowanych otrzymywaniem takich wiadomości, prosimy o wypełnienie deklaracji stanowiącej załącznik nr 1.

W każdej chwili istnieje możliwość wycofania zgody na otrzymywanie powiadomień ze strony Urzędu poprzez złożenie wniosku stanowiącego załącznik nr 2.

Skorzystanie z takiej formy powiadomień jest całkowicie dla Państwa bezpłatne.

 

Deklaracja musi być podpisana własnoręcznie przez daną osobę lub z wykorzystaniem podpisu elektronicznego.

Deklarację można dostarczyć do Urzędu:

- osobiście do Sekretariatu lub pokoju 17A lub
- mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jarosław Grabczyński

Burmistrz Chodcza