Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 30 stycznia 2025r. godz. 12:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Budżetu i Finansów.
Proponowana tematyka posiedzenia:
1. Sprawy bieżące.
2. Wolne wnioski.
Proszę o udział w posiedzeniu Komisji.
Przewodniczący
Komisji Budżetu i Finansów
Beata Michalak
Usuwanie azbestu – obowiązek informacyjny
Osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami mają obowiązek dokonania inwentaryzacji i bieżącej aktualizacji deklaracji (załącznik) dot. wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na ich posesjach. Informację należy złożyć do końca stycznia 2025 r. w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz.
Obowiązek przedłożenia informacji na temat azbestu na posesjach wynika z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 13 grudnia 2010 r. (w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest) oraz z ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (art. 162).
Zgodnie z przepisami, informację sporządza się w dwóch egzemplarzach: jeden egzemplarz przedkłada się w formie papierowej właściwemu organowi; drugi egzemplarz przechowuje się przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.
Formularz poniżej. Wypełnione należy dostarczyć do UMiG Chodecz - pokój 17A.
KRUS uruchomił infolinię!
https://www.gov.pl/web/krus/krus-uruchomil-infolinie
Pod numerem 22 592 66 40 w godzinach od 9.00 do 14.00 w dni powszednie możesz uzyskać wszelkie informacje na temat zasad przyznawania renty wdowiej.
✅ czy przysługuje mi renta wdowia?
✅ co to znaczy: zbieg świadczeń?
✅ gdzie i do kiedy mogę złożyć wniosek?
✅ jakie dokumenty muszę dołączyć?
✅ od kiedy będzie wypłacana renta wdowia?
Planujesz złożyć wniosek o rentę wdowią, a nie znasz jeszcze wszystkich odpowiedzi na nurtujące Cię pytania?
Więcej: https://www.gov.pl/web/krus/renta-wdowia---pytania-i-odpowiedzi
Sprawdź, przeczytaj, a jeśli potrzebujesz więcej informacji – zadzwoń na naszą infolinię.
KRUS PRZYPOMINA: na złożenie wniosku o rentę wdowią masz czas do 31 lipca 2025 roku.
Informacja przekazana za pośrednictwem OR KRUS w Bydgoszczy