Uprzejmie informujemy, iż Gmina Chodecz rozpoczyna nabór wniosków na dofinansowanie prac polegających na demontażu, zbieraniu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest w 2021 roku.
Program realizowany będzie ze środków budżetu Miasta i Gminy Chodecz oraz z dotacji pochodzącej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.
Nabór wniosków potrwa do 30 kwietnia 2021 r.

Wnioski należy składać w:
- wersji papierowej w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy Chodecz (wypełniony wniosek należy wrzucić do urny znajdującej się w wejściu do Urzędu),
- wersji elektronicznej (skan wniosku z podpisem odręcznym lub wniosek z podpisem kwalifikowanym) należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

Wnioski o usunięcie odpadów zawierających azbest może złożyć każdy właściciel lub posiadacz obiektu budowlanego zlokalizowanego na terenie Miasta i Gminy Chodecz, w którym zastosowano wyroby zawierające azbest.

Warunkiem umożliwiającym odbiór azbestu z danej nieruchomości jest ujęcie jej w gminnym programie usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest oraz w Bazie azbestowej.

Więcej informacji na ten temat pod numerem telefonu: 054 2848 070 wew. 32.

Druk wniosku

Szanowni Mieszkańcy Miasta i Gminy Chodecz
Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych
pragniemy przekazać w imieniu własnym,
pracowników oraz Rady Miejskiej najserdeczniejsze życzenia
wszelkiego dobra, pokoju, miłości oraz pomyślności.
Niech ten świąteczny czas przyniesie nadzieję szybkiego powrotu do życia bez obaw,
lęku, strachu oraz wyczekiwanej przez nas codzienności,
a pozytywna energia niech wzbogaci osobiste i zawodowe plany
o nowe wyzwania i marzenia.
 

Logo-CP.pngDochody

  1. Czy w przypadku, gdy beneficjent pozostaje we wspólnocie małżeńskiej i rozlicza się wraz z małżonkiem, roczny dochód beneficjenta jest niższy niż 100 tys. zł, ale roczny dochód współmałżonka powoduje, że dochód łączny obu małżonków przekracza 200 tys. zł, to beneficjent zostanie zakwalifikowany do dofinansowania?

Do podstawowego dofinansowania kwalifikują się wnioskodawcy o dochodzie rocznym stanowiącym podstawę obliczenia podatku – nieprzekraczającym 100 tys. zł. W przypadku wspólnego rozliczenia, w PIT w polu „Podstawa obliczenia podatku” uwzględniony jest już podział zsumowanego dochodu małżonków na połowę i to jego wysokość nie może przekroczyć 100 tys. zł. Jeśli kwota wykazana w tym polu PIT przekracza 100 tys. zł, to żaden z małżonków nie kwalifikuje się do dofinansowania. Przykład: Dochód roczny żony wynosi 80 tyś zł, a dochód roczny męża wynosi 125 tyś zł. Po zsumowaniu łączny dochód roczny współmałżonków wynosi 205 tys. zł. W przypadku wspólnego rozliczania PIT, w polu „Podstawa obliczenia podatku” jest wpisana kwota średniego dochodu na małżonka tzn. 102,5 tyś zł co wynika z podziału kwoty 205 tys. zł na dwa. Powyższe oznacza, że te osoby, rozliczając się wspólnie z podatków, nie mogą skorzystać z dofinansowania w Programie Czyste Powietrze.

akcja kastracja plakat A3 Chodecz fb

logotyp projektu zielony trójkąt z nałożonym niedomkniętym
szarym konturem trójkąta, poniżej napis Dotacja na start!

Projekt  „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim" współfinansowany jest z Europejskiego  Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.3 Wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w regionie, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego
na lata 2014-2020.