Posiedzenie Komisji Budżetu i Finansów

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 25 maja 2023r. godz. 12:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Budżetu i Finansów.

Proponowana tematyka posiedzenia:

1. Zmiany do budżetu Miasta i Gminy Chodecz na rok 2023 i WPF.
2. Sprawy bieżące.
3. Wolne wnioski.

Proszę o udział w posiedzeniu Komisji.

Przewodniczący
Komisji Budżetu i Finansów

Grzegorz Makowiecki

LIII sesja Rady Miejskiej w Chodczu

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023r. poz.40 z późn. zm.) zwołuję LIII sesję Rady Miejskiej w Chodczu na dzień 25 maja 2023 roku godz. 14:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Chodecz ul. Kaliska 2, I piętro.

Proponowany porządek obrad:

1. Otwarcie.
- stwierdzenie prawomocności obrad,
- przyjęcie porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji,

Szkolenie pn. „Premie dla młodych rolników – zasady udzielania pomocy”

Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie zaprasza rolników na szkolenie pn. „Premie dla młodych rolników – zasady udzielania pomocy”, które odbędzie się 16 maja 2023 r. o godz. 10:00.

Szkolenie odbędzie się hybrydowo – zarówno stacjonarnie w Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji im. Leona Janty-Połczyńskiego w Minikowie, jak i online. Bezpośredni link do rejestracji: 

https://kpodr.clickmeeting.com/premie-dla-mlodych-rolnikow-zasady-udzielania-pomocy/register

Program:

– Dofinansowanie dla młodych rolników w naborze 2023 w ramach Planu Strategicznego dla WPR na lata 2023-2027
– Nabór wniosków i wysokość wsparcia
– Kryteria dostępu
– Zobowiązania beneficjenta wynikające z biznesplanu

Szkolenie poprowadzi:

Łukasz Piotrowski, Główny specjalista ds. ekonomiki, KPODR w Minikowie

Zapraszamy również na szkolenie hybrydowe pn. „Rozwój małych gospodarstw – zasady udzielania pomocy”, które odbędzie się 23.05.2023 r. o godz. 10:00

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 16 maja 2023r. godz. 10:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Rolnej i Infrastruktury Technicznej.

Proponowana tematyka posiedzenia.

1. Sprawy bieżące.
2. Wolne wnioski.

Proszę o udział w posiedzeniu Komisji.

Przewodniczący Komisji
Rolnej i Infrastruktury

Wiesław Feliniak

"Świetlice wiejskie – co się tutaj dzieje?" – Konkurs dla KGW

Konkurs jest skierowany do kół gospodyń wiejskich z terenu województwa kujawsko-pomorskiego prowadzących swoją działalność w świetlicach wiejskich.

Celem konkursu jest promocja działalności kół gospodyń wiejskich w prowadzonych przez nie świetlicach wiejskich w województwie kujawsko-pomorskim oraz wyłonienie najlepszych koncepcji rozwoju działalności kół gospodyń wiejskich w 2023 roku. Zaplanowane przez koła gospodyń wiejskich działania promocyjne muszą być związane z organizacją w terminie 1 czerwca – 15 września 2023 r. wydarzeń aktywizujących społeczność lokalną,  służących zaspokajaniu społecznych i kulturalnych potrzeb mieszkańców wsi, równocześnie przyczyniających się do podniesienia atrakcyjności danej miejscowości. Zgłoszenia na konkurs w imieniu koła gospodyń wiejskich musi dokonać wójt/burmistrz gminy na terenie której znajduje się dane koło gospodyń wiejskich.  Na laureatów konkursu czeka sześć atrakcyjnych nagród finansowych o łącznej wysokości 21.000 zł.

Więcej informacji na stronie: https://kolagospodynwiejskich.org/2023/05/04/swietlice-wiejskie-co-sie-tutaj-dzieje-konkurs-dla-kgw/